lördag den 18:e

Det var gott med god frukost, värmda små baguetter med gott pålägg & juice! Det satt fint det! Kan ni tänka er att jag är ledig, för en gång skull? Idag ska jag göra sånt som bara jag vill. Som att städa mitt rum! Ioförsig så hade man kanske hellre sluppit det, men jag kommer inte ångra en sekund av städningen när det väl är rent & snyggt. Så det ser jag fram emot!

När jag & min familj satt i källaren och kollade på Just my luck som gick på tv:n igår, så vibrerade min mobili 3 ggr, jag tog upp den & läste de lilla gulliga sms:et från Vickanflickan. Så ikväll ska jag hem till den lilla tösen & ha de mysigt!
Ser fram emot! Men innan det ska jag vara hurtig & ut & springa, & sen hoppa in i bastun! Det ser jag också fram emot!

Så jag har ju iallafall några saker att se fram emot!

GRATTIS till mamma & pappa som har vart förlovade i 20 år idag!

Vet ni, det blir inget jobb för mig på lovet, dissar det, i med att jag behöver ha en lugn vecka.
Så för tillfället så är jag rätt lycklig!
Haha!

Ha en underbar lördag!
/ nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0