just some thoughts..



Eftersom att det är min blogg så bestämmer jag vad som ska stå här, haha! Logiskt?
Nej men ni vet att  ibland är man så fylld av massa tankar på olika saker, på livet t.ex. Och jag vill bara dela med mig av mina tankar jag har nu ikväll.
Den senaste tiden har min tro gått lite upp & ner. Ibland så har jag haft jätte svårt att tro på att Gud verkligen kan göra något i mitt liv. Förstår inte varför jag tänker så, när Han redan gjort så mycket, men jag tänker & tänker för mycket helt enkelt ibland. Så det har vart riktigt jobbigt i mitt liv vissa dagar & jag har inte vetat vart jag ska ta vägen. Men hela tiden så har Gud försökt visa mig på olika sätt att Han kan vara verklig i mitt liv, och jag är så tacksam för att Han har gjort det. Han ger aldrig upp med mig, hur jobbig jag än är. Haha! Det är ju så underbart! På något sätt lyckas Han ge mig ny glädje & nytt hopp varje gång jag håller på att falla, Han lyfter mig alltid igen. Gud gör vardagen till mer än en vanlig vardag.. Han ger varje dag sin guldkant. Och det är jag så tacksam för! Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan Gud, min Frälsare, min Far, mitt allt!

Jag älskar Dig, Herre
Låt mig få andas in Ditt rikes ljuva doft
Mitt liv tillhör & ärar Dig, i all evighet!
tankar  / nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0