i detta ögonblick stängs mina ögonlock

- Oj, jag somnade visst?
Jag är lite trött, om ni ursäktar. Kan händas att jag börjar svamla lite. Svamla om vad? Precis, det är det man aldrig vet. Jag drömmer mig bort upp till skyn & lägger mig där på ett tjock, stort, alldeles vitt/rosa moln. Och där somnar jag i doften av smultron medans en vacker symfoniorkester spelas svagt i bakgrunden.
Det hade vart gott det ni! Det ni det ni! Det hade inte suttit fel en kväll som denna, inte någonstans. Nej nej!

Åh, det hade vart himmelskt med andra ord. Och det gjorde så att jag blev sugen på himlagott-téet♥ Kan ni tänka er vilket sammanträffande sådär kl. 22:53?

Känns rätt så logiskt att gå & lägga sig nu.
- Men vem bryr sig om vad som är logiskt?
- Jag

♥ / natalie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0