hej hallå en torsdagskväll!

Hej hallå ! Ni förstår nog inte hur trött jag är, men vad spelar det för roll? Vi har ju studiedag imorgon,vilket innebär sovmorgon, hälsa på strandis<3,hämta barnen ,äta hembakad pizza <3,träna med C & umgås med familjen!

Jag är verkligen glad för att det är studiedag imorgon, kan ni förstå detta?
Och helg över huvud taget är ju bara helt WO!

Men iallafall, min dag har typ sett ut såhär:
Skolan började kl. 8:30 med engelska. Jag, T , C, M & S gjorde ett finfint drama på... 5 sekunder? Efter det hade vi religion & jag & C visade bilderna från Indien !
Nu orkar jag inte beskriva min skoldag mer, ärligt! Efter skolan iallafall så åkte jag ner till Ö-ängen & träffade H och några till. Sen gick H & jag upp till Kungsporten sjungandes på en låt, hm vilken?
Där uppe tränade vi en kort stund, sen åkte jag hem efter en stund. Häärligt tjejer!

Nu får ni ha en härlig helg.
Vi hörs säkert imorgon!
/ natalie b


Indien 24 januari-7 februari 2009
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0