försöker rädda mig från rastlöshet

Rubriken säger det mesta. Har not a shit att göra, and I don't fat a shit! (Skönaste kommentaren från en lärare, ever) 
Vad brukar ni göra när ni har tråkigt? Exakt, man kommer inte på något. Har man alltid tråkigt när man är ensam? Det beror på. Om man sitter på en buss med massa folk, &  man inte känner någon, då är det ju ändå KUL för då kan man sitta & lyssna på vad alla säger. Och säger dom ingenting kan man alltid bara sitta & stirra på dom. Haha, det är livet. 
Nejdå, livet är mer värt än så. 

Fick en tanke lite plötsligt här i min ensamhet. Jag sitter vid datorn närmast dörren, så jag tänkte att någon kanske kommer & låser dörren så att jag inte kan komma ut, på något sätt. Vad hemskt frustrerande det hade varit, jag hade typ... dött. 
Fast ändå inte. Jag hade blivit hungrig. Sen hade jag nog crashat alla datorer förrutom en som jag skulle lägga i min ficka, & spelat in en film, eller flera. Det hade ju i för sig varit en upplevelse att vara instängd i ett datarum på skolan i 1,5 dygn. 
Fast lite panik hade jag fått! Och jag hade ju alltid kunnat ringa någon som skulle kunna öppna dörren igen :) 

Bara lite tankar sådär.

Detta inlägget skulle nog kunna bli några böcker om jag skulle skriva ända tills Kabbe kommer. Vänta lite här nu! Vi slutade klockan 14:15, klockan är snart 16:00. Betyder det att jag har väntat här i en timma & 45 minuter eller? 
OH MAH!  

Och längre ska jag vänta tills gymmet öppnar. Vilket liv jag har idag, inget liv över huvud taget egentligen. Om man tänker efter! 

En annan tanke jag fick nu: Min blogg kanske inte är någon underhållning för er, men OH så glad JAG blir av den! Så tänk på det, att den gör någon nytta i denna värld. 
När man sitter vid datorn & psykar så känns det som att man får feber? Man blir liksom, röd i hela ansiktet & huden börjar koka & frätas upp. Sen börjar armar & ben skaka tills dom domnar bort.

- KAAAAAAAAASPER, var är du? 
*Inget svar*

Har jag tråkigt eller? Jag sitter här, helt ensam, seriöst, & skriver ett blogg-inlägg som aldrig kommer ta slut. En gång har jag faktiskt funderat på att sluta skriva, men då ställde jag mig frågan: Vad ska jag göra annars?
Kom inte fram till något vettigt svar så jag fortsätter att knappa på tangenterna. Och du väljer ju själv om du vill fortsätta läsa eller inte? O YEAH YEAH YEAH! 

Lite underhållning i mitt program kanske?
Nej:( Det gick inte att lägga ut videon. Konstigt:/ Men sök på "Syd the Kid" på youtube, alltså, du kommer typ.. skratta! 
A LOT! 

I want fat text, it doesn't går förstår you. 

Egentligen så har ni ju nästan inget liv om ni sitter här och läser detta inlägg. Eller, så kanske ni har mer liv än någon annan på den här jorden. Eller så kanske du är ett katt? MJAO? Isåfall kan ni ju dö 9 ggr innan ni inte kan dö fler gånger. 
Vad jag svamlar? Förstår inte ens själv vad jag snackar om! 

Det är ju pinsamt om du tycker jag är helt borta, eller hur?
NESH, jag skäms inte för något. 

- Okey, Natalie, du börjar inte tröttna på att skriva nu eller? Du kanske blir blogg-beroende! THINK ABOUT THAT!
- Ärligt talat, jo.. Jag är faktiskt trött mitt öga nu. Det typ... svider? 
- Mm, jag tycker att du ska ta & göra något annat nu. Faktiskt! Bara ett råd sådär i den trista vardagen liksom.
- Tack för att du tar dig tid & bryr dig om mig. Men ärligt talat, jag kan inte sluta skriva. Fingrarna bara galopperar runt på tangentbordet. Det är inte så lätt som du tror att bli befriad från denna drog.
- Inte?
- Nej.
- Oj, detta är allvarligare än jag trodde. Du tror inte att du behöver gå till en psykolog eller något?
- Allvarligt, tror du det? Isåfall är det ju riktigt illa!
- Mm, ärligt. Jag ringer!
- Aa, okey, gör det. Tack för hjälpen.
- Helt lugnt, vännen, finns alltid här för dig när du behöver hjälp.
- *Snyft*

....

Hos psykologen
- Jaha, det var du som var psykfallet då, antar jag?
- Det stämmer det! 
- Berätta, hur mår du?
- Rätt bra. Jag tränar ofta nu & så, äter bra mat. Tar en godisbit då & då, men det går ner liksom. Aldrig hål i tänderna & städar rummet ungefär.. ibland. 
- Okej. Jag tror jag vet hur vi ska lösa det här!
- Jasså? Skönt att höra! 
- Ja! Det finns en medicin som kallas för "Jag-har-inga-problem-så-det-är-nog-något-fel-på-mig-biotika". Jag skickar ett recept på den till apoteket som du kan gå & hämta ut efter att vi är klara här.
-  Vad bra! TACKAR! Vad kostar den då?
- Runt 400:- tror jag. 
- Okej, tack! 

/ nb
 


Kommentarer
Postat av: michan svar

HAHAHAHAHAHAHA! :'D vad var det där?!

2008-10-20 @ 19:42:06
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: Emelie N.

HAHAHAHAHAHA

jag borde seriöst börja skriva om som jag dagdrömmer om XD

Du är skummast Natta !

2008-10-20 @ 19:45:54
URL: http://emelienaslund.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hahahah oh my...

2008-10-22 @ 18:55:48
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0