för många inlägg - aldrig fel?

I med att jag börjar tröttna på dagen så ska jag nog kasta mig i sängen & in i drömmarnas fantastiska sagovärld. Ibland är de lustigare än andra nätter. Hoppas inte på en sådan inatt! Jag vet exakt vad jag vill drömma - att någon läser upp alla svar till engelska-provet & ger mig en tablett eller liknande så att jag kommer ihåg allt imorgon när det ska skrivas. Hade vart något va? Hoppas inte på några mardrömmar om provet iallafall. Typ att vår lärare kommer till mig med provet i handen & blänger på mig samtidigt som han säger:
- Natalie, det ser illa ut det här. Synd att du är så dålig att du får gå om förskolan, 1:an,2:an,3:an,4:an,5:an, hoppa över 6:an, 7:an 3 gånger,8:an & 9:an. MOHAHAHAHAHAHA!
Så vaknar jag i svett som nästan dränker mig & kippandes efter luft. Sen hör jag mig själv säga, till mig själv:
- Natalie, Natalie, det var bara en dröm gumman. Allt kommer att gå bra!

Tack för dom orden, mig själv!
Önskar er en god natt tillsammans med era förtjusande drömmar.
Puss ♥ / nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0