extrem blondie- börjar bli sjuk?

Den här berättelsen skulle kunna bli lång om jag berättade allt jag känner idag! Dagen började iallafall med att jag åkte tåg till skolan. Där lyssnade vi på Andreas som pratade & pratade & kollade på 2:ornas drama, det var mycket bra! Det gjorde dom i Indien också, åh vad duktiga dom var!
Efter TTF:en min grupp ha rörlig bild, men som jag hade mått hela morgonen så hoppade jag över den lektionen & drack coca-cola som man ska när man mår riktigt illa!
Samtidigt som jag gjorde det berättade jag för Hildis,Vickis,Kajsa & Stina om hur illa jag mådde och berättade massa äckligt. Och Hilda uppfann en "Kommentera-livet-live-istället-för-lördag-live-bok" som vi alla skrev något fint i.

Sen kom mina chicichici & hälsade på mig på skolan. Sen tog vi en promenad och jag åkte hem!
Mår sämre & sämre nu, får se hur det blir med skolan imorgon. Lillebruudern har ju inte mått alls bra de senaste små dagarna. Stackars lillen då!

Denna  veckan ska jag klippa mig hade jag tänkt! Det ska bli härligt med lite frisyr, särskilt nu i mitt blondblonda hår! Blev inte riktigt som jag hade tänkt!
Men livet duger ändå ju;)

Nu önskar jag:
Att skolan inte fanns & jag fick göra precis det jag ville!
Vad önskar du?
/ natalie

Kommentarer
Postat av: michan (svar)

det dramat är så stark! helt sjukt bra! :'D

2008-10-06 @ 19:41:33
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0