Engelskaprov engelskaprov..

  Jag på mitt 4-års kalas i Vetlanda!


Ett under att jag är hemma kl. 16:40 idag. Vad berodde det undret på? Kanske att jag skippar i städningen idag & tar det imorgon när vi har studiedag. Är det inte lyxigt? Tycker jag allt! Ska vara ärlig & erkänna att jag inte har duschat efter gympan, så jag ska kuta in i duschen & skölja bort allt svett som stinker på min kropp.
Både jag & Hilda satt och stank på tåget hem, samtidigt som vi satt och "mmmm-ade". Mmm....Mmm..."
Fantastiskt!
En seriös pingismatch & några till hann vi med på idrotts-lektionen idag, vi var så duktiga. Till & med killarna. Tolka det på vilket sätt du vill. (Gustaf missade inte bollen)
Våran klass är bäst, finns ingen normal. Bara några.. 2-3? Eller vad sa vi Hilda?

"Engelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprovEngelskaprov engelskaprov.."

It's eking in my head. (ekar)

Jag är rädd. För Engelskaprov engelskaprov...
Kommer dö, not!
För nu har jag fått låna en engelskabok till Engelskaprov engelskaprov av Rebecka som ska till England på lovet, så lär hon ens behöva plugga till Engelskaprov engelskaprov?

Idag, & nästan alltid
- tappar jag bort allt jag rör vid. Ärligt..
Gustaf kom med ett bortsprunget busskort som på något sätt råkade tillhöra en viss dam - mig, Marcus med mina nycklar som jag inte hittade i morse när jag var ensam kvar hemma & skulle låsa, fick ta källarvägen & min jacka bara sprang iväg in till en replokal när Ponuts skulle growla i mörker. Snacka om att jag sprang ut skrikandes därifrån, eller skrek ut springandes. Välj själv! Men en lycka för mig var att jag fann mitt spårlöst försvunna vaseline som låg i fickan på min munkjacka? "Glädje glädje glädje, att tjäna Gud..." (8)

Det känns lite onödigt att skriva mer. Så jag ska sluta nu. Nej, jag skojar.. Jag måste skriva mitt namn också, & snesträck.

Natalie /
hahahahhaah!
"FUUUUSK"
8761 % dålig humor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0