en tacotallrik till frukost...

En tacotallrik till frukost var inte fel, känner mig bara rätt övermätt  nu. Men se snart, då kommer hungern tillbaka, om några timmar eller så. Det är väl rätt fullt schema idag kan man säga, så därför måste jag sätta igång att göra iordning mig nu!
Jag drömde så konstiga saker inatt, som att jag vaknade kl. 16:00 & hade missat hela skolan, & att jag bodde i ett konstigt hus o.s.v. Hjälp vad drömmar kan ställa till med!
När jag vaknade och såg att klockan var 10:30 så visste jag inte om det var söndag eller måndag. Haha, så jag gick in på kalendern & såg att det var lördag, "jahaaa!" Haha! Knasigt!

Men nu som sagt, ska jag ta & göra iordning mig lite. Jag börjar faktiskt gilla mitt hår nu kan jag medge, det kändes konstigt i början. Haha!
Ha en bra dag alla / natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0