en onsdag med sovmorgon väntar ♥

HEJ HEJ!
Här sitter jag, har lite ont i axlarna efter träningen, men tycker det är konstigt att jag inte har mer ont i magen så många sånna där lyft jag gjorde. Kabbe & jag gjorde turades om att göra 10 stycken hela tiden, och det tog på krafterna. Michan var också där & hade instruktion, sen tränade hon också, men då åkte vi hem.
Eller vi var nere och kollade på ITMs "jam", men jag tror att det var lite för internt för eleverna från Kungsgymnasiet.

Rätt soft dag idag ändå - började med en timmas svenska då vi pratade om Iliaden & Odyséen som jag iallafall kunde lite om. Sedan skulle vi ju öva med vocal-ensamblen, och resten av det står i förra inlägget.
Efter repet var det lunch, matte & min sånglektion som gick helt okej idag. Därefter gick jag & Rebecka Z upp & snackade lite, om livet. Haha! Ibland undrar man om man borde prata om något roligare kanske? Och ibland finns det inget roligare att prata om, eller hur;)
Rebecka, Du är en sånn bra vän. Kan alltid lita på Dig! Och det är inte många jag vågar lita på. ♥
T A C K !

Känns skönt att jag har kommit igång med träningen nu iallafall. Kanske inte kör värsta hårt alla gånger, men det är alltid något. Och det tycker jag duger!

Ha en skön kväll!
/ n.b.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh Tack för din uppmuntran Natalie! Blir såå glad, du anar inte! speciellt under alla prövningar då man inte vet vart, när elle hur :P TACK! Du gör hela mitt liv roligare :D

2008-10-19 @ 01:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0