efter några timmars möblering i mitt rum♥

God fredag kväll alla glada! Själv är jag varm & trött efter att ha möblerat om mitt rum som nu är riktigt mysigt!
Annars sitter jag fortfarande i samma kläder som jag tog på mig igår kväll för att sova i, fräscht - inte någon stans. Men jag har inte rört en fena utanför huset idag, så det är bara familjen som har fått lida. I min ofräsch-het har jag: Kollat på Sewart Little 2 med M&L, fotograferat med M&L, fikat pepparkakor med mamma,farmor,M&L, möblerat om rummet med M&L och kollat på Idol 2008 med hela familjen förrutom Filip som är på Handbollscup i Skövde. "HEJA KEVIN HEJA KEVIN!"
Jag har kännt mig väldigt otränad den här veckan, och särskilt idag. Så imorgon får det vara slut på det lata, Natalie! Nu ska jag snart ta & byta ut mitt äckliga jag till mitt fräscha jag, men innan det:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0