do u feel like i feel, natalie?

Det känns nästan som att jag börjar känna mig lite trött, kan detta stämma, Natalie?
- Det kan det nog, ja!
Nästan lite sådär fruktansvärt trött, Hilda ska ju iallafall vara tacksam för att hon får sovmorgon sådär ofta som hon får. Två skoldagar i veckan! Det tycker jag är lite fuskigt! Fast ioförsig så har hon ju gått ett litet extra år på Praktiska också, så egentligen är det inte så fuskigt, kanske?

Jag känner mig lite nervös inför morgondagen, jag har ingenting att göra. Jag snackar om att ta det lugnt alltså, men, eh, hur gör man? En sak är iallafall säker, min toalett & mitt sovrum ska bli renaste rent, och det kan jag ju till & med lova. Sen så ska jag nog ta en springrunda i skogen, eftersom jag inte gjorde det ikväll som jag sa att jag skulle. Om det är fint väder gör jag det, vill säga. Annars får jag slänga mig in i bastun & basta gärnet. Haha!
På tal på "renaste rent" så sjöng vår lilla vocalensamble "Seasons of love" från filmen Rent på gymnasiemässan. Den är ju lite gullig sådär! Fast för mig är det ju så illa jobbigt att ligga så lågt med min ljusa röst! "Ultra-sopran" som Lisa (min sånglärare) har skrivit på mig. (Inte på mig, men på pappret om mig i hennes pärm)

Nu undrar jag vem som har åkt ut ur Idol, blir det Alice eller Kevin, så adjöss med IDOL! 4 ever & ever.


HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA !








Vad tycker ni själva, små barn?
/ do u feel like i feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0