christian rap/hiphop?



Det är inte alltid lätt att hitta bra musik, visst? Jag sitter här & söker runt med olika ord på olika sidor, efter kristen rapp, men kan inte hitta någon som håller samma nivå som LeCrae. Inte bara det att han är bra på att rappa, utan hans texter har så starkt budskap, man ta till sig det på ett helt annat sätt.
Nu börjar min & Kabbes låt bli klar iallafall, känns skönt. Fast vi har ju ungefär 1,5 vecka på oss att bli helt klara, och vi är redan på god väg. För på höstlovet spelar vi in! Vi behöver bara lära oss hur LOGIC fungerar först, sen fixar vi resten.
Kan lova att det inte är det lättaste att skriva en text som ska rappas,( inte av mig,tack & lov) men det går om man vill & om man vet vad man skriver.

YES! Håll utkik & se när den blir klar! ;)
Ibland känner man för en total-renovering i bloggen, och sen bah: Eeeh, vad ska jag göra? Hur gör man? O.s.v. Någon gång ska jag spela in en video om min dag, istället för att skriva. Men det får bli i bättre dagar det!
Måste ju bara rekommendera min lilla väns blogg, HILDAS alltså! Hon är ju för härlig den där tjejen! Och vi alla gillar hennes "kommentera-livet-live-istället-för-lörda-live-bok", som vi får lämna ett litet meddelande i sådär varje dag när det passar. Riktigt mysigt, förgyller dagen endel!

Haha, ha de gott!
/ natalie vare ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0