at school

HOLA! Sitter nu i skolan och har håltimma, är trött & har huvudvärk. Natalie, har du vaknat på fel sida idag eller? Kan man säga. Jag vill till Indien nu, men det är ca 3,5 månad kvar, så vänta. 
Måste skicka in mitt visum denna vecka, men det är vissa grejer man inte förstår. Ajajaj då.. Men det ska nog fixa sig om man ringer lite personer som fattar nått & så. SMILE 

Nu tycker jag att Kasper som sitter bredvid mig ska skriva ett meddelande:
Hello! det  är jag som är Kazzler! naaathaaaliee e inte mår så bra idaag men vi måste få naaathaaalieh att må bra idaag! 
jag mår inte heller så bra men de är nog inte så intressant faktiskt, Skolan e tråkig tycker jaaag. Nejdå, det är ruuuligt när Nathaaaalieeeeeeh är här. Annars vill jag bara spy på skolan. Skuuuulan.. Deeente ruuuuligt. ROLIGT & ROLIGT. de ska inte vara roligt att spy på skolan.. 

Tack Kasper. Det var ett väldigt seriöst meddelande. :) 
Nej nu små barn, nu ska jag chillllla. / naataleey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0