en kväll från förr♥



3 november 2008, en måndag var det här ja!
Anledningen till att jag har tagit den där bilden är att jag & Cornelia har pratat & upplevt minnen från förr hela kvällen. Att man var annorlunda då & att man har förändrats nu. Vi brukade alltid sitta på golvet i mitt eller hennes rum, dricka indian spice té & äta marabou digistive, och kolla på Bombay Dreams. Så det är nästan vad vi har gjort idag, förrutom kollat på filmen & suttit på golvet. Haha! Men åh. ♥ . Det var verkligen INDIEN tiden det, som jag verkligen saknar. Fast det behöver jag ju inte ens, för vi ska ju till Indien snart igen. Och denna gången behöver vi inte vänta i mer än 1 år. Utan vi åker på 2,5 månad. Och det kommer bli sådär helt stört underbart!

Nu ska jag sluta tjata om mina känslor.
Ha en mys-kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda - med inlevelse!

jag ser natalies små små mini fingrar sticka fram bakom cornelias axelvaddar!

2008-11-04 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0