dagen innan skolan börjar



Töntbild?
- Inte alls, och det gör absolut ingenting.
Jag trivs i mitt rum, så det så! Och det är ju skönt det, hade vart illa om jag inte gjort det. Right?
Har kollat runt i min gamla blogg som jag inte ska nämna vid namn eftersom den är så ful nu. Dubbel, typ. Men jag måste säga att jag saknar gamla tider, men det är bara för att man inte märker den tiden man är i nu, det gör man sen. Om ett år eller så.
Dagen började som vanligt med att jag vaknade, vid 12:30 denna morgon. Sen minns jag inte vad jag gjorde, åt frukost antar jag. Sedan nördade jag nog en stund vid datorn, eller det gjorde jag inte alls. Kan ju inte gissa mig till, dåligt minne?
Men jag softade lite och så. Sen tog jag en skön promenad i vintersolen samtidigt som jag pratade i telefon med en viss Cornelia Nilsson. Och vi pratade om den underbara gamla tiden som vi saknar av ♥t.

Efter min lilla runda runt (den stora) dammen började jag sakta men säkert göra iordning mig för att träffa mina chicis på Österängen. Och några minuter innan jag skulle åka bokstavligen slängde jag mig i wok, sedan gick jag & mamma med raska steg ut till bilen & vi körde galet in till Juneporten. (Med en viss överdrift)

Kvällen blev mysig med Lana & Sandra, och nu sitter jag här & nördar. Snart blir det nog lite kvällsfika med min underbara familj ♥ :)
Ha en skön kväll, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0