sommarlovstankar



25 juni 2008 ,

HEY ! Jag vaknade för ett tag sen & nu har jag inte så mycket att göra men ska nog snart ta en promenad i skogen kanske, eller vid dammen, eller någon annan stans. Igår var det första kvällen på jobbet, och det gick riktigt bra för att vara första gången. Sålde 10 ! Och det är verkligen inte illa ! Underbart !
Hoppas att det går lika bra & ännu bättre ikväll också ..

Vet inte vad jag ska göra innan jobbet idag, men jag får väl städa eller något, det kan aldrig skada !

"I'm so sorry that I chose to walk away from You,
and I'm sorry if I turned Your love away.
I didn't mean to take Your words
and make them seem so trite,
I sincerely, completely apologize for doing what I did."

I'm sorry - 21:03

TACK för mig, / natalieb



Kommentarer
Postat av: michan

oj det var inte dåligt - 10 st! :) kommer bli en bra karriär ;) lycka till i fortsättningen:D

2008-06-25 @ 16:33:48
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: =)

vad mycket bilder på dig mot vad du hade innan....:P

2008-06-28 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0