dagens händelser!




24 juni 2008 :

* Agnes fyller 16, alla grattar! HURRA!
*Jag har blivit blondare, yeah right !
* Min & Cornelias första dag på jobbet, wecall ! "Hej, jag heter Natalie och ringer från ljudbokklubben.."
* Jag ska snart äta, wey, (:
* Sen ska jag med Cornelia till stan . YES!
* Bloggen är konstig, mycket konstig !



Have you ever heard a love song that
Set your spirit free
Have you ever watched a sunrise and
Felt you could not breathe
What if it's Him
What if it's God speaking

Have you ever cried a tear that
You could not explain
Have you ever met a stranger
Who already knew your name
What if it's Him
What if it's God speaking

Who knows how He'll get a hold of us
Get our attention to prove He is enough
He'll do and He'll use
Whatever He wants to
To tell us "I love you"



God speaking - Mandisa

Daily thoughts / natalieb




Kommentarer
Postat av: Vanilj MMMMM gott med jordgubbar

mycket fin text tycker jag !

2008-06-24 @ 19:52:18
Postat av: bea

älskar den plattan! hon är fest.

2008-06-25 @ 10:19:13
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0