regn, nått nytt?

måndag 23 juni,
Det regnar inte nu, men inatt.. hjälp alltså! regnstorm ? om ! Jag vill ha sol! Men det kommer, kanske ?
Vad händer idag ? Kl. 17:00 ska jag på utbildning på det nya jobbet, wecall och innan dess ska jag väl.. simma, ut & springa eller något i den stilen. Vi får se helt enkelt! Nu ska jag ta mig lite frukost, man är rätt hungrig efter en dag i magsjuka då man knappt kan äta någonting !

...Men det var
värre när vi var  i Indien, det man åt mest av var chips & drack vatten/cola. För att man behövde salt & vätska i hettan. Fast det blev ju "vanlig" mat också. Som typ McDonald's fast mycket godare, Amerikanska pannkakor, indisk mat, vilket var STARKT! På mornarna åt vi kritvitt luftbröd med kemikalisk sylt, SKRATT!


SÅ, ha en bra dag & ta't lugnt! Skriver mer senare!
CIAO BELLA , natalieb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0