vi ringer !

sitter här på jobbet, again. men de är sista dagen på den här veckan ! jorå, men de har väl inte gått allt för bra idag. seg väntetid och inga bra samtal, men så äre ibland serruuuurururuu..
aah, seriöst ja . mhm! så jobbigt, så fruktansväeeert jobbigt . nejrå , men så farligt är de la'nte . ? nja ..
okey, men aja .. puss puss !

vad gör ni då !? jag sitter och väntar, väntar och väntar, och väntar .. och .. ja . skriver blogg . som sagt ! neeejee, de har jag ju inte ens sagt förrut . eller hur? neheerå, men de kanske du inte märker . jaomen de e klart att du gör de.
de märks har jag har riktigt kul på jobbet idag va !?

- nej !?

nemen nu ska jag ta och lägga ner lite mer energi på mina samtal, eller vad tycks ?
pusssssss :******

normal ?
ojaaa.
/ natalie.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ibland är det bara för lamt på jobbet >__<

2008-07-20 @ 01:24:33
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0