kvällsblogg 27 juli

kvällens blogg

idag har jag hunnit med en hel del !
* bada & sola på stranden
* vart ute med sandy,bonzo & saga
* handlat
* gjort iordning sallad & dukat till maten
* cyklat en lång runda
* bloggat några gånger !
* bakat chokladbollar & mixat smoothie
* tagit en promenad med michelle,lucas & sandy
: ) tack Gud för vädret !






i fredags: tältning med Michan !

idag: chokladbolls-bakning med Lucas & Michelle


I hörlurarna: Sarah Kelly !
TV: TARZAN m. småsyskonen !
Snacks: glass !
Mat: grillad korv
 
Humör: upp & ner
Sysselsättning: just nu väntar jag på att jag ska blogga klart så att jag kan sova sen , haha !
Prestation: tycker att jag har vart oerhört duktig idag !
Färg: lila & grön

Kläder: svarta tajts & en lila/grön klänning
Hår: vanligt utsläppt
Smink: ingenting

Hiss: Jesus Christ, min ende sanne vän <3
Diss: hm !

sådär .. då har jag skrivit klart kvällsbloggen ! & endel egna bilder fick jag allt med -Y-
så jag ska väl strax sova då, måste bädda sängen först !
men sov gott ! vi hörs imorn ! / n. bengtsson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0