hey people

hey people ! nu sitter jag på jobbet , har lite huvudvärk idag igen. not good !
väntar & väntar på samtal , snacka om lite uttråkande . de skulle vara härligt om man fick nya samtal all the time , men icke sa nicke, folk är inte inne, endel jobbar & endel är på semester , så är de!

men ja ..
som skrivet ! jag saknar indien, och det är av hela mitt hjärta . jag saknar landet, kulturen, färgerna, människorna, taxi-bilarna, maten, kaoset, agape church, kossorna (haha) , barnen & ungdomarna ! <3
åh . när vi satt på flyget i Delhi och snart skulle lyfta ville jag bara stanna kvar !  


nu är det segt här på wecall , men de blir alltid bättre efter rasten, som tur är !
har sålt 1 nu iallafall !
jamen . nu är de bara jag & storasis hemma i 4 dagar , de andra är på fotbollscup i vimmerby . åh de är så tomt i huset när barnen är borta , de är lite jobbigt .. men dom kommer ju hem sen iallafall, och det är jag glad för !

jag hade precis en såndära återuppringning och då kommer de ju fram signaler som på en vanlig telefon . men tänk om det hade gjort det varje samtal här, oh fy vad psykad man hade blivit , usch !

tänk att det är rast om en halvtimme redan, det är ju stört !
aja . jag orkar inte blogga mer just nu, ni ska ju orka läsa också .

haha ofta !
"Aa de är Josephine.."
"Ja hejs.."
"Nej jag vill inte ha något!"
*LÄGGER PÅ*

haha, aja.. 2 nu iallafall ! ojojoj, rekord.. not !
puss hey !
/ n. bengt










Kommentarer
Postat av: Julia.

heejsan!:P snygg blogg du!:P stackare, är du lite utråkad på jobbet eller?:P läste att dina syskon eller ditt, jag vet inte.. är och spelar fotboll i vimmerby!:P Jag åkte faktiskt förbi där idag, de va väääldigt mycke folk & hett, såg det ut att vara:P



ha de fint!

kraam / Julia!:P

2008-07-24 @ 23:26:40
URL: http://juliaey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0