!?

"Hejsan mitt namn är Natalie, jag söker Alma. Okey vad bra! Jag ringer från ljudboksklubben och skulle vilja ställa några korta frågor till dig om det går bra?"

Mm, sitter på jobbet . Åh va kul!

De var så härligt på Åhus, strålande sol hela dagen, stora Åhus-glassar, handbollsmatcher, god mat & gott sällskap .


Men allting är så svårt, jag blir så förvirrad . Vad är detta nu då !?
Jag måste skärpa mig, det går inte ha det såhär längre . Eller hur !?

Jag har så mycket jag bara vill få ut, men vem ska jag vända mig till !?
Man behöver ju någon nära . Eller hur !?
Åh . Jag kan bli så arg på mej själv ..

Allting kommer bli bra .


hey /
natalie

Kommentarer
Postat av: bea

jag finns här när, eller om, du behöver mig

2008-07-19 @ 00:03:44
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0