sista orden innan läggdags!

godkväll mina kära !
dagen går till enda om 45 minuter så jag ska ta och sammanfatta dagen lite kort & smidigt , eller så .

jag gick väl upp vid 10:30, runt där & tog en frukost i solen, de var skönt! sen bloggade jag lite, och sedan tog jag nog en promend i skogen , de var skönt alltså! det var absolut perfekt väder för att ut & gå idag, åh jag älskar det! och det är så mysigt när sandy är med också!
när jag kom in åt jag nog lite middag, makaroner & biff, de var gott hörrni! när maten var uppäten så gjorde jag mig iordning mig och åkte till vårdcentralen med mamma,lucas,michelle & noomi. barnen lekte i väntrummet medans jag och mamma pratade med doktorn, det gick bra & vi fick lite recept på mediciner. vi fick vänta rätt länge inne i patientrummet, men då passade jag och mamma på att prata om mitt rum som vi ska göra om .

åh, jag är så inne i att göra om mitt rum nu, de ska bli helt underbart ! och det kommer bli så fantastiskt mysigt & fint ! längtar innerligt     ! efter läkarbesöket var det dags att göra iordning mig för att jobba, så de gjorde jag .
* platta hår
* smink smink
sedan bad jag mamma att rosta lite mackor & koka te som jag satte mig med i fåtöljen medans jag kollade på grease, ni vet, den där mycket speciella filmen . men klart så hann jag inte med så mycket av den innan min buss gick, kl. 16:25 .
så det gick helt okey på jobbet idag . sålde bättre än förra veckan iallafall !
vissa människor är trevliga, vissa inte .

mamma, mille & lucas kom och hämtade mig lite över nio och vi drog till MAXI och handlade de vi skulle . de var ett evigt tjatandes om vilken kvällsmat vi skulle ha! haha , här kommer familjen BENGTSSON på besök! men jag älskar verkligen min familj ! ! ! ! !
vi kom hem vid ca. tio och då åt vi kvällsmat, crunchy&vaniljyoghurt, det kan man få festa med ibland, visst !?

vid den tiden då vi ätit klart hade syster  & pappa kommit till jönköping igen från uppsala och jennipher var kvar i stallet så vi åkte upp dit för att hälsa på hennes nya häst, Who Cares , tjock & vacker ! är glad för hennes skull verkligen , som hon längtat, syster yster <3

nu finns det väl inte så mycket mer att skriva om den här dagen ?
bara en liten lista som sammanfattar lite smått&gott !

I hörlurarna: forgive me & emanuel ehlin's
TV: grease
Snacks: crunchy
Mat: makaroner & biff
 
Humör: längtan
Sysselsättning: drömma, längta & jobba
Prestation: ...
Färg: lila & gammaldags-rosa

Kläder: mysbyxor, shorts, jeans, linne & cardigan . inte allt samtidigt, byter ibland .. haha!
Hår: plattat utsläppt
Smink: oja !

Hiss: gött väder ! & lön på fredag !
Diss: ryggvärk !

livet traskar vidare mot mail-check, dusch & sömn ! ha de gott !
kram / natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0