min dag i ord & bilder


god kväll, klockan står på 22.58, en bra tid att vara riktigt trött vid .
Men dagen har vart bra tycker jag . en väldigt lång dag tycker jag, men det beror nog på att jag har hunnit med en hel del ..

Vi börjar från början..
Jag vaknade kl. 10.00 av att klockan ringde, sov 5 minuter till, sen drog jag mej i ytterligare 5 minuter och sen gick jag ner till köket och tog mej 2 nektariner . Jag satte mej ute i solen en stund med hundarna , Sandy & Bonzo , sen efter ett tag kom farmor och barnen hem med jordgubbar som jag åt tillsammans med Jennipher, Michelle, Lucas & farmor . Mmh !


Sen började jag göra mig iordning lite för att ta bussen till stan och äta på wok&co. med pappa! Det blev 3 smårätter med ris , ååh vad jag älskar Asiatisk mat, yeah ! Efter den underbart goda maten gick vi runt på stan en liten stund, sen tog jag bussen hem vid 13.00 . Och när jag kom hem bytte jag om till bikini och lite sommarkläder och väntade på att Judith skulle komma . När hon kom gick vi ner till Vättern för att sola, och jag badade lite . Haha ! Det är ett äventyr att klättra på stenar i vattnet med väska, kamera och grejer ! YEAH ! Men åh vad det är härligt med sol hörrni !



OKey! När jag kom hem från Vättern så fick jag lite smått panik på tiden & skyndade mej att duscha och hela köret och blev såklart absolut inte försenad, stress i onödan! Aja, bättre att bli tidig än sen !
Jobbet gick rätt bra idag, förrutom att jag kände att jag börjar bli sjuk, noo ! Orka vara sjuk på sommaren, nejtack! Men iallafall, jag sålde en ljudbok till Jan Myberg som är med i Underbar & älskad av alla . Haha, !

ÄSCH då, nu orkar jag inte skriva så mycket mer ..
Hoppas att ni har haft en härlig dag i värmen.
Det har jag och det syns !

Ha de
gott & lev livet !
Softa / natalieb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0