kvällsblogg !



I hörlurarna: jao , lite britt nicole
TV: zoey 101
Snacks: ostbågar & chips : )
Mat: tacos !

Humör: irriterad !
Sysselsättning: promenad i solen & jobb !
Prestation: bra & inte särskilt bra!
Färg: rosa .

Kläder: tajt-tajta jeans med en tajt-tajt vit tröja . tajt !
Hår: plattat utsläppt
Smink: som vanligt !

Hiss: längtar till tältningen med michan på fredag! & snart lööön ! solen sken idag & himlen är vacker ! + besök av kusinerna ! haha!
Diss: jadu .. jobbet möjligtvis ! fast inte helt må jag säga !


bildbeviset på att min dröm blev sann .
så vackert & oförståeligt !
tänk att det går,
när man bara tror !

åh !







klicka på bilden !


ha de gott !
tack för mig så länge ,
/ natalie







Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hjälp du anar inte vad jag har tänkt idag. På allllt... Indien speciellt..

2008-07-23 @ 00:47:06
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0