landet-känsla!



hola chicos
! sitter här med ett stort glas vatten & is med ett sugrör efter en ca 8 km's lång runda på landet. härligt & bra en dag som denna (boring). jag är duktig ska ni veta, som promenerar & promenerar . lite beröm är jag allt värd !
igår var det en månad kvar tills skolan börjar igen, och vad säger man om det !? jag tycker att de ska bli rätt okey . men de är gött me lov !
chattar lite med nyhemkomna simone som tycker att jag ska youtuba på russell peters . så jag gör de!
han var lite rolig så ja! klicka här vettja!






I hörlurarna: Fallen in love
TV: oj, lite smått blandat idag!
Snacks: tacochips
Mat: pizza, haha!

Humör: uttråkad
Sysselsättning: promenad på landet
Prestation: inte mkt .
Färg: gult & grönt

Kläder: brorsans Åhus-träningsbyxor, linne och cardigan
Hår: utsläppt
Smink: ingenting

Hiss: att de är lov
Diss: att jag är så uttråkad som jag är!


 nu ska jag traska vidare, men ha de så gott hörreni ..
bye ! / natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0