kvällstankar, oh!

snacka gött läge !
frankrike, cannes 2006 !

Jag är varm ,
för det är varmt här inne . Men det har ju inte vart så varmt ute idag . Fast vi tog ett dopp i Vättern iaf . Idag har jag inte fått mycket gjort .. Ingenting rättare sagt . vad har jag gjort lixom ? Softat bort dagen ?
Oja !
-
Men sånna dagar behövs dom också !
Imorgon blir det annat, städa .. Måste få de där gjort, de är väl alltid samma visa när de gäller mej. RIGHT ?

Oh vad trött jag är . Men jag vill ta en dusch innan jag går och lägger mig . På måndag är det jobb igen, och det är inte därför jag ska duscha, hah! Men jag ville bara nämna det . Det känns som att det var jätte länge sen jag jobbade, men njaa.. Typ några dagar sen bara !


HEY NOW !
Hoppas att ni har haft en härlig dag ..
Men hörrni, jag vill veta vad ni vill läsa om i min blogg. SKRIV SKRIV SKRIV !

: )
ciao
bella ! : *

natalie





Kommentarer
Postat av: isabelle

hej hej! Jag är nästan helt säker på att jag och min familj bodde på det hotellet när vi va i Cannes förra sommaren!

2008-07-06 @ 08:54:07
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0