kvällens sista ord..

Everybody wants to let go
But somebody’s gotta to hold on
The whole world’s going crazy
But someday gottta stay strong
It don’t look good for right now
But now ain’t forever
Everybody wants to let go
But somebody’s gotta to hold on

ibland känns det som att man står stilla, har alltid gjort det och kommer alltid göra det . men sen när man ser tillbaka i tiden , så ser man att man har kommit några steg framåt på livets långa resa , ändå .
och det är då det känns så skönt att fortsätta .

Jesus , Han är mitt enda hopp . Det vet jag !
Man har prövat annat, men inget annat har hållt . Han är den enda som är evig kärlek & det är det jag behöver & klarar mig med, kan ta mig framåt med, ja, min livs-tank helt enkelt !

Åh !
kvällens sista ord var skrivet, där .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0