just some thoughts..




namaste ! jag tror inte att det blir något kvällsdopp i vättern med Sandybandy.  kände när jag hade tagit en uppfriskande dusch & blivit fräsch igen efter cykelturen så kände jag inte riktigt för att dra på mig badkläderna, faktiskt !
så jag bakade chokladbollar & gjorde smoothie
med Lucas & Michelle istället, & det var mysigt : )
nu så står pappa ute på altanen & grillar korv, det är gott de, på sommaren !
det var några dagar sen jag tog en kvällspromenad, men jag känner inte direkt för det idag när jag har både gått & cyklat redan ! men det är ju så härligt med ljuvliga sommarkvälls-promenader !
-
Jag tycker att jag har varit riktigt duktig med mitt bloggande på senaste tid faktiskt ! Eller hur ?

Just nu spelas Sarah Kelly's musik på min dator, hennes röst är .. oh ! & texterna är ooh !
& vet ni ?
Jag ska nog klippa mig denna veckan, ska ha kort hår nu! Alltså inte kort kort ! Utan .. bara.. kort : )
Nemen hörreni, ha det trevligt !

n.



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0