dear friends !

Kära vänner !
Dagen började med en promenad/joggingtur i skogen med Sandy, efter frukosten är klart & slutade (nästan) med joggingrunda runt i Backamo & Attarp !
& däremellan har jag vart på stranden & badat/solat/fikat/läst/hoppat från piren, jobbat & ätit hembakad pizza !
Men nu sitter jag här, nyduschad & fräsch, det kändes skönt med en svalkande dusch efter hettan ! Jobbet idag var tråkigt nog, men sålde gjorde jag ändå ! Och det var så skönt att sitta med Kärlek som befriar när jag väntade på samtalen, & faktiskt - det hjälpte! Det ni ! Men den boken är verkligen något att rekommendera , verkligen verkligen .
Jag som verkligen egentligen inte alls tycker om att läsa , men den bara älskar jag !
Det var nog den boken som fick mig att komma in i läsandet, så tackar tackar !

Jag tycker att Sarah Kelly förgyllde min dag lite idag faktiskt, hennes texter är så fantastiskt fantastiska !

Men vad händer i er verklighet ?

Imorgon kl. 10 ska jag klippa mig, åh så skönt säg ! Haha !
Det ska det faktiskt bli, faktiskt faktiskt ..





I hörlurarna: Sarah Kelly & LeCrae
TV: Ingenting faktiskt, har inte tid för tv:n nu !
Snacks: nektariner
Mat: hembakad pizza
 
Humör: strålande !
Sysselsättning: läsning
Prestation: det var inte svårt må jag säga
Färg: höstorange

Kläder: svarta tajt & ett höstoranget linne från indiska
Hår: plattat, utsläppt & solblekt !
Smink: lite dipliner & mascara

Hiss: Kärlek som befriar
Diss: jobbet

HA DET GOTT människor, !
sleep well tonight !
kram
n!



My freedom, my reason
my Savior that's what You are to me
You free me, complete me
my Savior that's what You are
And there's no other like You,
there's no one beside You,
You are more than my heart can
complain
And I will love You all my life,
You are my reason
the one that I live for
And I will love You all my life,
You are my reason
You are the one that I live for !





Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är utmanad kolla in min blogg :D

2008-07-30 @ 11:10:14
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0