dagarna går, eller hur va ?


hey allihopa !
nu har jag precis städat klart, fy va skönt !
hemskt vad tråkigt väder det ska vara då, eller vad säger ni ? hur har ni det där ni bor idag ?
men men,
det är fortfarande lov ( :

påminn mig förresten om att jag måste lämna en ledighetsansökan till min chef på jobbet idag .

igår var jag på stan och handlade med pappa, bror & brors kompis .
hittade endel . en tröja/kofta på CUBUS för 70:- , en vit, tajt tröja på CUBUS för 30:- , ett lila linne på H&M för 69:- & ett rosa läppglans på H&M för 29:- . Tala om rea !

idag ska jag jobba, som igår . hah, det var riktigt roligt igår!
kollegorna är helt fantastiska ! haha! skratt!

men nu ska jag nog ta mig en promenad, härligt ?
ha det gott, lämna gärna ett meddelande eller två .
ciao
bella!
/ natalej


Kommentarer
Postat av: naddi

Älska rea hörru!

Ha det bra :D.

kram

2008-07-08 @ 15:51:08
URL: http://isonado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0