vill börja blogga aktivt igen!

Som rubriken säger: "Vill börja blogga aktivt igen!" - Men det blir en prövning för mig att klara av det, måste jag säga. Jag tänker: "Vad ska jag skriva om liksom?" Vad jag gör på dagarna? - Ointressant för de som inte känner mig, inte sant?
Men jag ska komma på något. Jag ska försöka få ett genombrott i mitt liv 2009, bra att ha det i tankarna iallafall. Inte bara med bloggen, utan med allt i mitt liv. Jag vill tänka mer på vad jag verkligen vill, och vad jag ska kämpa för. T.ex. att börja träna mer, äta nyttigare, igen. Men denna gången ska jag lägga upp det på ett behagligt sätt, om jag kan, vill säga. Hoppas att de håller längre den här gången, men vill jag så kan jag!

Men det är svårt att hinna med allt man vill göra. Men jag tror att det bara handlar om planering! Visst? Och att se till att man kan nå sina mål på ett roligt sätt, genom något man tycker är kul. Som när jag ska träna t.ex. så kan jag ut & gå extremt mycket, eftersom jag älskar att promenera. Och jag vill ta mer kort, då kan jag göra det samtidigt ibland, eller hur eller hur?

Iallafall, idag sjöng vi med en del av klassen för skolans personalfest i Huskvarna, det gick faktiskt väldigt bra, i think, och vi fick After Eight & pengar till klasskassan som tack. ♥ Weey!
På mig hade jag en svart klänning med ett svart sidenband, örhängen & halsband från Paris, och svarta leggins till.

Do u want 2 c pictures?
U will, u will!


Jag & Millie på andra bilden!


Kärlek ♥ / natalie b

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fin du är :)

2008-12-16 @ 07:51:47
Postat av: SARAH

Hejsan!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

Intressant blogg föresten!:)

Kram Sarah

2008-12-19 @ 22:19:48
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0