trött & grymt förkyld

Mina överskrifter på morgonen brukar börja med "trött &..." . Så idag, som ni ser, är överskriften: "Trött & grymt förkyld". För det måste jag säga att jag är, något fruktansvärt. Jag piper bara när jag pratar, nyser en gång i sekunden & ja, ni vet allt det där man gör när man är förkyld. Typ, ungefär så. Och trött är jag. För jag hade tänkt att ta en dusch när jag vaknade & dessutom ta 7:51 tåget, så jag hade brottom upp. Duschen blev en snabb en, orkade inte tvätta håret som känns skabb nu, och sen när jag kom ner för att äta frukost sa farmor att hon kunde skjutsa mig till skolan. Så jag hade alltså kunnat sova en timma till, men det gjorde jag inte nu. Tur att jag bara går till 10:30 idag så jag kan hem & sova sen, för trött det är jag.
Men i vilket fall som helst så sitter jag & lyssnar på Declan Galbraith nu, för att lugna ner mitt humör. Nu borde jag gå upp & borsta tänderna & sätta på mig min mössa (♥), för att ta hand om mig själv lite.

Ha en mysig dag & en bra start på jullovet!
kärlek & värme / natalie b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0