snart är det jul här i vårt hus.. !



SNART ÄR DET JUL!
Julen är det mysigaste på hela året. Mat,godis, gemenskap, julstämning, Kalle Anka, gåvor, julgran, ljus o.s.v.
Allt är bara mysigt! Och livet ska vara mysigt! Visst visst?
På tal om mysigt - mitt rum kommer bli mysigt efter nyår! Och på tal om nyår - vad ska jag göra!?
Men den tiden kommer då. Idag är jag nördig framför datorn, som ni märker & ser. Men endel dagar får man vara nördig.
Särskilt jag, som aldrig är det annars.
På tal om det, nej förresten, det har inte med saken att göra. Men, jag känner att jag har miniminihalsfluss & det ger mig dåliga minnen från förra året. SPY på de dagarna! Utan mat, vatten & luft, typ. *SPYR*

Exakt nu längtar jag hyperdyperäckelmycket till mitt rum blir klart. Det är allt jag älskar, allt jag värdesätter & skulle kunna dö för här i livet. Isn't that ironic, don't you think? Ta mig inte för seriöst i alla lägen!

lovelovelovelove.
/ natalia♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0