saknad är den mest frustrerande känslan

- Nu blev det lite jobbigt. Hade ju inte precis planerat att så mycket tankar skulle attackera mig på en & samma gång. Jag satt nyss och rensade bilder, filmer & musik på datorn, tills jag öppnade en bild från Indien-resan, mig & Stephen! Åh, saknaden bara tog över hela mitt tänkande. Vill verkligen inte vara deppad, men saknad, det är en grymt frustrerande känsla. Kunde inte alla från teamet bott här i Jönköping? Varför ska alla bo så far away? ("Far away" låter mer sorgligt än "långt borta") Och jag kollade självklart igenom alla bilder från Indien, och saknad-känslan & all kärlek till Indien började växa starkt. Nu vet jag inte vad jag ska göra, ärligt. Jag måste få träffa min Indien-familj igen, ja, vi blev verkligen som en familj.
Vad lycklig jag var där borta i Indien!

Mattias, David, Linnea, Stephen, Jenny, Lovisa, Noah, Melissa, Andreas, Jonathan, Eva, Anthon, Johanna, Amalia, Victoria & Såfi, ♥




KAOS-resa till McDonalds!
Nykomna till Delhi & vi skulle från Hotel Shelton till McDonalds, 17 pers i den där bilen.
Svettigt, trångt & mycket skratt.
Vi åkte förbi poliser,
- Inte bra!
Eller juste, dom skrattade bara åt oss.
Indien är galet, Indien är bara kaos.
And I LOVE IT!♥
, natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0