Pelle Svanslös & Svensson Svensson är livet idag

Ihopkurad i en mysig filt i soffan med stora, sköna, mjuka kläder & uppsatt hår låg en sjukling och kollade på många avsnitt av Pelle Svanslös - Julkalender & fyra avsnitt av Svensson Svenssons nästsenaste säsong. Det är livet idag!
Sjuklingen är jag om ni undrar.

Se vad som är livet för mig idag & jämför det med vad som var livet för mig för några veckor sen. Träning & nyttig mat, 100%. Jag älskade mig själv på den tiden, jag var stolt över mig själv. Fast, haha, jag älskade inte livet på samma sätt då. Men för mig gäller det att hitta någon slags blandning av både de ena & de andra. Och nu känner jag för att ta en lång promenad, men jag är rädd att jag blir ännu sjukare då.


Jag vet vad du tänker;
- Natalie, varför ser de ut som att du har 3 dubbelhakor på bilden?
- Därför att jag ligger ner!

Så slipper du fråga själv!

Hoppas att ni njuter av lovet lika mycket som jag!
kärlek i överflöd ♥ / natalie b


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

"- Natalie, varför ser de ut som att du har 3 dubbelhakor på bilden?

- Därför att jag ligger ner!"



haha klockrent!

2008-12-20 @ 03:21:32
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Kajsa

Du har ju inga dubbelhakor ;) :d

2008-12-22 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0