kan man kalla det vinter?

Åh vad härligt med en grön jul, igen. "Härligt"!
"I'm dreaming of a white christmas.." Och drömma får jag fortsätta göra.
Vad härligt, vad mysigt med jul igen. Men hade det inte vart underbart om det var alldeles vitt på marken? Som förr, när man var liten, jularna var perfekta. Det var som jularna man sjunger om! På tal om "när man var liten", jag kollade på våran film från när jag & Jennipher var små. Jag var 3 & hon var 5. Var jag söt eller sötast?
Åh, jag ville bara lyfta upp mig själv och gosa sönder mig, och bara pussa hela ansiktet. Jag var helt underbart söt! Vad hände med mig? Haha!
"Titta, jag fick en sånn!" *Håller upp en låda med ett halsband i* Hade dock inte upptäckt att det låg något i också, jag trodde mamma hade köpt en låda i födelsedagspresent. Men jag blev glad för att det var ett paket!
*Puss på mig från förr *

Jag har precis ätit tacos & en god kaka till efterrätt som Marie-Anne hade bakat, ja, för nu är dom här! Hittills har jag spenderat min tid på stan för att hitta julklappar, gick halvbra, men det gick. Och vid 2-tiden kom Jennipher och hämtade mig vid Pressis och vi åkte hem, bytte om och åkte upp till stallet för hon ville ha hjälp med att ta lite fina kort på Wiwie. Kallt & kallt, & iskallt.

Nesh, nu ska jag visst lägga in bilderna på datorn & redigera lite. Lägger upp något sen, ciao!
♥ / natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0