borde ta världens längsta promenad

- Det stämmer. Vet ni att jag är grymt bra på att njuta av livet på mitt egna lilla sätt. Så vad tror ni att jag ska göra efter att jag har skrivit klart inlägget? Jag ska ta på mig varma kläder och ta en riktigt lång promenad med Sandy, sen ska jag ta ett bad, ta på mig nytvättade kläder, sätta på och läsa boken "Julmirakler" som jag fick av farmor i julklapp. Sen ska jag sätta mig ner och planera hur jag ska lägga upp mina dagar 2009.

Vad ska ni göra ikväll?

Min vackra hund, Sandy, hälsar!

Kommentarer
Postat av: vea

men du! vi ska träffas på kvällen eller?

mellan vilka tider kan man komma? :D

2008-12-30 @ 20:06:39
URL: http://veish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0