vissa bara lägger på.. ?

Vad är det med människor nu för tiden ? Dom bara lägger på - typiskt svenskar !
Ni kanske förstår att jag sitter på mitt lilla jobb & jobbar . Det går inte bra idag, heller. Men jag är duktig idag, tycker jag. & jag har verkligen töttnat på detta jobb, särskilt att säga samma saker kanske 150 gånger på en kväll. Så det bli ju 150x4 gånger på en vecka. Vad säger du om det ?
Nej, telefonförsäljning är inte min uppgift i livet. Absolut icke ! "Ivar Cesar Karl Erik ICKE ! " Jag vill ta hand om människor, inte lura i dom en massa onödiga kostnader. Haha,hey positiva Natalie !

Jag försöker ge mig själv lite skön massage , för jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Men det är inte så lätt att massera sig själv må jag säga !

Skönt med en uppdatering på bloggen, men jag tycker att den kan bli finare med tiden. Visst ?
Vätterfestivalen början idag va? Jag tror det är så! Endel bra artister & band är det ju. Eric Runeson & Sessions skulle visst vara där. Och dom människorna är ju bra ! Och deras musik med !

Alltså åh, jag bara njuter av tanken på ledighet . Ledighet, hör själva på ordet. Fantastiskt, ljuvligt, underbart & jag känner mig fri!

Nu ska jag inte skriva för mycket i ett & samma inlägg utan ge er lite tid åt att lämna en rad eller 3.
Vi hörs sen!
CIAOBELLA !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV:Mmmm vill vara ledig imorn!!

2008-08-14 @ 20:21:03
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0