12 augusti

God morgon, gott folk! Idag vaknade jag runt 10-tiden & var fortfarande otroligt trött, men jag steg upp ändå. Jag tog min frukost (rostade mackor m. mjök, äpple & kiwi) & läste min lilla bok som jag fick när jag fyllde för en vecka sen ! Den är så bra den där boken !

Nu kom jag precis hem från min morgonrunda i skogen, det var skönt tills jag fick skoskav, men det var inte så lång bit kvar hem så det klarade jag. Ska snart hoppa in i duschen & ta på mig lite fräshare kläder.

IDAG..
..var det en vecka sen jag fyllde år
.. är det en vecka kvar till skolan sätter igång
.. jobbar jag 17-21
.. börjar det nya läsåret för Helsingfors studenter
.. är det körkonsert på moderna museet spm jag inte vet vart det ligger .
.. kan alla som är medlemmar i DIF eller Järnkaminerna träna boxning ifall de vill.

& så vidare. Det är alltså en hel del som händer idag här runt i världen . : )

NU..
..ska jag först ta mig ett glas vatten
SEDAN..
..gå ner till tvättstugen & hämta rena kläder
EFTER DET..
..ta en dusch !

Ha en härlig dag!
Ta hand om er / n.b.








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0