sommarpåvägattblihöst

God kväll vänner ! Det är en riktigt ljuv kväll ikväll ska jag börja med att säga. Kom nyss in från en liten promenad runt bland husen, & det var riktigt skönt, särskilt när de är alldeles kolugnt på gatorna . Mm, ljuva sommarpåvägattblihöst .
Det gick lite bättre på jobbet idag faktiskt, så de kändes skönt. Men det känns ännu skönare att få vara ledig i 2 dagar från det nu. Fast jag jobbar ju på FF på lördag också, & städar. (Skönt att det är bättre betalt där!)

Nu sitter jag här & lyssnar på Planetshakers , igen . Healer heter den låt som går in mest i mina öron, & det är bra för den är 9.06 minuter ! Mycket bra då liksom ..
Kollade igenom min mail från 06 innan . Haha ! & gissa vad jag hittade ? A's mail med alla bilder från nordic06, det var ju förfärligt ! Haha, nejdå! Men man förändras så mycket hela tiden, & det är ju roligt ! Haha.. Vilka minnen ! Saknar den tjejen alltså ! Gamla goda tider ! Men glöm att jag lägger upp dom bilderna, förfärligt var det ja . Haha ! : )

Nej hörrni nu börjar skolstarten närma sig, again ! Det känns rätt hyfsat, går ju bara 2 timmar första dagen . 2:a dagen går jag 6 timmar, & sen ska jag jobba en timma efter . Ooh, dom 2 första veckorna kanske de blir lite mycket för min del . Men det är ju bara 2 veckor & så har jag Gud med mig som alltid ger mig den styrka jag behöver : ) Härligt det !

Men nu ska jag dra mig vidare , ha de gott & sov gott .
kärlek i överflöd / Natalie


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

ellerhur bruden :D apkul! :) love it!

2008-08-07 @ 23:42:16
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; haha! tack eller vad man ska säga. Man kan roa sig på många sätt.. haha(:

På tal om något annat, Planetshakers-låten är bra!:)

2008-08-08 @ 10:24:40
URL: http://juliaey.blogg.se/
Postat av: Danilo^^

planet shakers är bra(y)

2008-08-08 @ 16:38:33
Postat av: Danilo^^

planet shakers är bra(y)

2008-08-08 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0