sitter på skolan!

TJA ! 
Här sitter jag på skolan & försöker fixa en ny header på photoshop, men de går inte bra i med att jag inte har lärt mig det i mina dagar. Så det är på tiden att jag gör det!
Vi har haft en lektion idag än så länge, grafisk form. Men det blev bara att vi gick igenom hur MAC datorerna fungerar, men jag kan ju redan det mesta. Samtidigt som jag inser att det nog finns en hel del som jag kan lära mig . Så det känns ju bra!

Efter vår lilla datalektion så gick jag, I,G, S & A ner till Willys på Öster & handlade pizza, ooh! Som vi nyss har ätit på skolan. Det var nog mer mättande än isterband på S !

Nu börjar vi iallafall snart efter en rätt lång håltimma! Sen tror jag att vi slutar, eller nej.. Det kanske vi inte gör? Jag vet inte!

Ska ta & göra något annat nu, ha de gott : )
/ natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0