sista dagen på jobbet

TJA! Sista dagen på WeCall - avklarad ! Fast jag antar att V & S kommer ringa snart, och då kanske jag jobbar en dag i veckan iallafall. Det är ju inte farligt, och det är skönt med extra pengar ibland! Men nu ska jag vänta & se lite hur mycket jag kommer ha att göra när allt sätter igång.

Jag undrar om jag börjar bli lite sjuk kanske
? V & C hade ju feber & hela köret idag, så jag kanske är smittad. Men det kanske går över under natten . Who knows? Inte du iallafall..

Jahaaaaa ni ! Vad säger ni ? Ska vi ta en liten lista igen eller? Det spelar ju ingen roll vad ni tycker för jag kommer ta det ändå, & antingen läser ni, eller inte. VÄLJ !

I hörlurarna: Lisa McClendon, Titiyo
TV: Kollar aldrig på TV nästan!
Snacks: naturgodis
Mat: wok!
 
Humör: fint!
Sysselsättning: skola & jobb
Prestation: GREAT!
Färg: osh, i don't know!

Kläder: jeans från BikBok, linne från h&m & munkjacka från h&m.
Hår: locklock!
Smink: cayal & mascara

Hiss: Musik!
Diss: ont i lederna

Hörrni, sov gott när ni väl går & lägger er!
/ nataleey






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0