sista augusti!

Sista dagen i augusti 2008 - God kväll alla!
Vad tiden går fort, erkänn ? Det har redan gått 8 månader på året, är det inte otroligt?
Jo det är det! Andra riktiga skolveckan börjar imorgon - med en soft-dag !

Denna dagen har jag tillbringat endel hos Cornelia, & det var trevligt eftersom vi inte hinner vara så ofta längre. Sedan vid 17:00 skulle hon till jobbet & jag åkte hem till min kära familj.
Nu har vi precis ätit lite kvällsfika ! Det var mysigt! Blekt håret har jag gjort idag också, det blev lyckat faktiskt! & det är man ju glad för!

DAGENS:
I hörlurarna: Indisk musik
TV: Disney Channel
Snacks: vindruvor
Mat: kycklingschnitzel m. potatis & currysås !
 
Humör: HAPPY ;D
Sysselsättning: har vart med cornelia:)
Prestation: headache - säger mycket!
Färg: lila

Kläder: orkar inte rabbla upp!
Hår: plattat & nyfärgat!
Smink: cayal & mascara

Hiss: indien!
Diss: headache!

Men nu får ni sova gott, / natalie



Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

wooooh ;D

2008-09-01 @ 13:44:20
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0