sammanfattning

Även att jag inte hade tänkt att göra det, så gör jag det ändå - bloggar ett sista inlägg för dagen !
Skoldagen var bra, really ! Det var mycket information & genomgång de 2 första timmarna, sedan gick vi i regnet ner till Arosfortet & sprang runt där. Vårat lag kom på delad sista plats tror jag, det känns ju rätt okey! Haha !

Efter det lilla äventyret tog jag & några till från klassen bussen till stan där jag följde med två tjejer in på ica för att dom skulle handla. Sen åkte jag med pappa hem! Och väl hemma åt jag lite mat & satte mig sedan för att spela in lite låtar på datorn.
(Jag var den enda i klassen som hade använt iMAC förrut ;O )
Nu har jag precis duschat efter en liten joggingrunda i skogen med Sandy. Och jag har även ätit knäckebröd med kantareller idag. Kantareller är gott !

"Lära känna din stad" är morgondagens tema. Om det innebär stadsvandring behöver jag inte veta förrens imorn, så att jag kan sova gott inatt. Börjar en timma tidigare imorn. Så nu blir det som vanligt igen..

Det var min lilla dag det! Måste säga att det känns soft att allt är så nytt nu, det är skönt med lite changing.
Ha de gott & sov sött / NATALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0