rosa är inte fult

Kära bloggläsare, nu kommer dagens sista inlägg ! Klockan är mycket & jag är trött efter ännu några timmar på jobbet. Hela kvällen har jag tillbringat vid köksbordet med mitt fina pysselpaket som kom med posten idag. Jag satte mig & gjorde en framsida till min kalender jag köpte idag för 129:- . Så blev man av med ytterligare lite pengar ! Men sådant behövs nu iför skolan . Det är faktiskt väldigt mysigt att pyssla, - allt småskräp som man måste samla ihop & slänga sen. Men det är värt lite besvär för att få en fin & rosa framsida till kalendern .
Bild kommer nog imorn !!!

Tänk att det är sista jobb-dagen för veckan imorgon, ooh vad jag ska fira. Haha !
Ikväll drack jag mitt te som jag så länge har tänkt att göra, det blev Cactus-té't som jag fick i julklapp , det var mysigt .

Nu ska jag te en skön , varm dusch innan jag går till sängs.
Längtar tills jag ska börja göra iordning mitt rum , iih !
& jag har hört att värmen ska komma tillbaka, stämmer det ?
Vi får se vad kommande dagar har att erbjuda . Ha det gott & sov sött mina underbara !

/ natalie


i Din närhet blir dagarna dyrbarare än guld !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0