proffisionell hjälp ?

tja tja tja ! Äntligen äntligen är jag hemma från jobbet. Visst, 4 timmar kanske inte är så mycket, men ändå. Samma repliker framför en datorskärm i 4 timmar, det blir mycket . Särskilt 5 dagar i streck. Förstår ni mig nu eller ? Haha vad negativ jag låter på mitt jobb, men alltså, det är lite skönt att klaga ibland bara. Visst visst ?

Jag behöver en fin skolalmancka inför skolstarten & allt annat som ska göras, så det ska jag ta & fixa denna veckan eller nästa. Bäst att göra det innan skolan börjar på tisdag! Det är ju roligt om det är en sånn som man kan göra lite själv av, lite mer personlig då helt enkelt. Mm, precis. (Känner mig psykad av jobbet!) Har någon nått tips kanske ? En rejäl en ska de vá!

Mmmm, men nu är det så att jag behöver lite hjälp med min blogg & skulle vara evigt tacksam om någon som är nästan proffisionell på blogg.se som kan hjälpa mig med det. Ett stort + där skulle vara om den personen (kanske du) hade MAC dator, eftersom jag har det & behöver lära mig lite där & så. Vad sägs om det ? Hör av dig, goda person, i såfall !


Kommentarer
Postat av: cammie

tack sweety! (det e ett hotellrum) hihi :) ja,jag har en liten bula på magen :)

2008-08-12 @ 22:39:06
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

nje, vi har inga namnförslag än..så svårt! :) det är en liten pojk*

2008-08-12 @ 22:50:05
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

ja,elias är sött Funderat på det. men min pojkvän gillar det inte tyvärr..hehe..nu ska jag äta. hoppas du haft en fin kväll sweety

2008-08-12 @ 22:57:04
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0