en "dagens" !

 vill ha:  en riktigt skön soul-skiva
klädsel: tajta blå jeans från BikBok, linne från H&M & tröja från CUBUS
frisyr:  curly 
låt:
oj, jag vet faktiskt inte. Nån skön med Lisa McClendon
planer: att jobba
saknad: hm.. Carro B
dagens drog: Gud
dagens köp: naturgodis & läckerol
dagens godis: naturgodis
dagens humör: blandat
dagens ord: coolt, tja
dagens roligaste: mitt avskedsbrev till wecall
dagens misslyckande: äh, man säger alltid nått dumt

Jobbar nu, sista dagen! Men jag kommer säkert tillbaka senare i höst.
MITT AVSKEDSBREV TILL WECALL:
(en målad tjej som vinkar) Den 28 augusti 2008 "slutar" Natalie B på WeCall ( kommer säkert tillbax nästa vecka när V & S ringer) , men tack för en UNDERBAR tid, förstår att ni sörjer djupt. Men glöm inte att jag lever kvar i era hjärtan! Kramar <3 / Natalie Bengtsson

Fint va ?
/ natalieeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0