3 augusti !

tjolahoppsan'sa !
ni förstår kanske hur skönt det var med en lång,varm dusch efter 1,4 mils cykeltur & ett par km's lång promenad ! ooja, det var skönt förstår ni !
Jag cyklade då upp (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) till stallet & hälsade på J & W där . Jag hjälpte J att borsta W's långa vackra svans & sedan gjorde jag en fin inbakad fläta , som såg lite roligare ut när dom red sen , haha !!!!!
Ame sen cyklade jag hem i regnet & vinden , jomen de var lite skönt iallafall ! : )
Sen , ja.. När jag kom hem . Då hade inte S varit ute så jag tog en promenad i skogen med henne !

& när jag kom hem hade mamma stekt korv som jag åt med bröd & Johnny's senap & ett glas mjölk .
Ja, och nu sitter jag här efter att ha duschat & väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan koka te & rosta mackor ! Det är bara mysigt när det regnar ute , mmmm !




You lift me up
And I'm touching the blue sky
You lift me up
I'm on top of the world
I'm getting closer to heaven
In every little thing I love
You lift me up

Ha det gott,
/ natalie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0